شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

اکثر مسافران هنگام سفر به شهرهای دیگر به دنبال ویلا یا سوئیت هستند. تعدادی زیادی از افراد تمایل به اقامت در هتل را ندارند. و در عوض به دنبال خانه مبله جهت چند شب اقامت خود میگردند. با طراحی سایت اجاره ویلا و سوئیت میتوانید. به این عزیزان خدمت دهی انجام دهید. تا افراد به صورت آنلاین بتوانند با مشاهده خانه های اجاره ای، یکی را انتخاب کنند. اجاره ویلا یا سوئیت یک شغل در بسیاری از شهرها محسوب میشود. شما اگر به صورت زمینی یا هوایی به شهرهای مختلف سفر کرده باشید این افراد یا بنگاه ها را میبیند که بیشتر در شهرهای توریستی در حال فعالیت هستند.

 بسیاری از مشاوران املاک در شهرهای مختلف، ویلا یا سوئیت برای اقامت مسافران اجاره میدهند. با طراحی سایت اجاره ویلا و سوئیت این افراد به سایت شما می آیند. و فایل های خود را جهت اجاره مسافران قرار میدهند. شما نیز در صورت پذیرش درصدی از هزینه اجاره را دریافت میکنید. طراحی سایت اجاره ویلا زیر مجموعه ای از طراحی سایت مشاور املاک میباشد. اما امکاناتی که در طراحی سایت املاک استفاده شده با طراحی سایت ویلا متفاوت بوده است. که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهد شد. زیرا اجاره ویلا در دسته rental website بوده و سایت املاک در دسته  real estate میباشد.

 طراحی سایت اجاره ویلا ارزان

طراحی سایت اجاره ویلا ارزان

طراحی سایت اجاره ویلا ارزان یکی از پلن های ما است. اگر دارای بنگاه املاک میباشید. و میخواهید که به صورت آنلاین ویلا ها و سوئیت ها را اجاره دهید یا به فروش برسانید. طراحی ما با توجه به بودجه شما انجام میشود. هرچه امکانات بیشتری اضافه کنید. هزینه طراحی سایت اجاره ویلا شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

طراحی سایت اجاره ویلا به منظور خرید، فروش، رهن و اجاره ویلا است. مشاوران املاک زیادی در زمینه خرید و فروش ویلا در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند. افراد اگر صاحب ویلا یا سوئیت هستند. میتوانند برای فروش یا اجاره، ویلای خود را ثبت کنند. مسافران یا متقاضیان به خرید یا اجاره ویلا نیز میتوانند. با ثبت نام آنلاین ویلای موردنظر خود را جهت خرید یا اجاره انتخاب کنند. طراحی سایت اجاره ویلا باید زیبا و حرفه ای باشد. و جزئیات کامل هر ویلا همراه با تصاویر آن باید درج شوند.

مزایای طراحی سایت اجاره ویلا

مزایای طراحی سایت اجاره ویلا

مزایای طراحی سایت اجاره ویلا بسیار زیاد است. شما میتوانید با صرف هزینه کم وارد کار سود آوری شوید. میتوانید به صورت هدفمند ویلا ها و خانه های خود را اجاره دهید. با طراحی سایت اجاره ویلا، محدودیت زمانی و مکانی از بین میرود. افراد از هر شهر یا کشوری که هستند. میتوانند وارد سایت شما شوند. و ویلا و منزل مورد نظر در آن شهر را اجاره کنند.

با طراحی وبسایت اجاره ویلا، بانک اطلاعاتی از ویلا و منازل شهرهای مختلف خواهید داشت. که افرادی که خانه یا ویلا برای اجاره دارند. وارد سایت شما میشوند. و منازل خود را ثبت میکنند. مسافران نیز از میان ویلاها و اقامتگاه های ثبت شده. به جستجو پرداخته و یکی را برای اقامت چند روزه خود انتخاب میکنند. و پول آن را به صورت آنلاین پرداخت مینمایند. شما نیز با دریافت هزینه از مسافر، درصدی را کسر کرده و به حساب صاحبخانه واریز میکنید. از این طریق از هر اجاره منزل سودی نصیب شما خواهد شد.

امکانات طراحی سایت اجاره ویلا

همانطور که در بخش های بالای سایت عرض شد . طراحی سایت املاک تقریبا شبیه طراحی سایت اجاره ویلا میباشد. اما تفاوت های را هم شاما میشود . ما در این بخش قصد داریم یکسری از این امکانات را برای شما عزیزان بازگو کنیم .

شما با مطالعه این بخش میتوانید چنانچه تصمیم به طراحی وبسایت اجاره ویلا دارید . امکنات سایت خود را مشخص نمایید . چنانچه از طراحی سایت وردپرسی استفاده کردید. ممکن است یکسری از این امکانات در کتابخانه وردپرس موجود نباشد . نگران این موضوع نباشید که بخش طراحی پلاگین شرکت این امکانات را برای شما به صورت اختصاصی طراحی خواهد نمود .

امکانات طراحی سایت اجاره ویلا

پنل کاربری مشتریان

مسافران یا افرادی که نیاز به اجاره یا خرید ویلا دارند. در ابتدا اقدام به ثبت نام میکنند. سپس از میان فایل های موردنظر یکی را انتخاب میکنند. و در صفحه آن اقامتگاه ثبت درخواست میزنند. پس از قبول درخواست از طرف مالک، مسافر اقدام به پرداخت آنلاین میکنند. اگر فرد درخواست خرید ویلا را ارسال کرده باشد. شماره تماس صاحب ویلا نماش داده میشود.

پنل کاربری مالکان

مالکان ویلا ها و منازل در این بخش ثبت نام میکنند. و تمام اطلاعات اقامتگاه و ویلای خود را به همراه تصاویر درج مینمایند. تا در صورت پذیرش ادمین در سایت منتشر شوند. مالکان در پنل کاربری خود درخواست های مشتریان را چک میکنند. و در صورت پذیرش درخواست مشتریان، پیامی به مشتریان میرود. که درخواست شما رد یا پذیرفته است.

پنل ادمین

در طراحی وبسایت اجاره ویلا پنل ادمین سایت بسیار مهم است. زیرا باید بسیار حرفه ای طراحی شود. در این بخش شما درخواست های مالکان و مشتریان را چک میکنید. نظارت میکنید تا تمام پروسه های سفارش و پرداخت به درستی انجام شوند. باید بر ویلا و منازل ثبت شده نظارت داشته باشید. تا افراد با اطمینان بیشتری اقدام به سکونت در آن اقامتگاه داشته باشند.

رزرو آنلاین

در بخش رزرو کاربران به صفحه هر اقامتگاه میروند. تقویم زمان بندی خالی یا پر بودن اقامتگاه را مشاهده میکنند. در صورت تمایل تعداد روزهایی که تمایل به سکونت دارند را انتخاب میکنند. پیش فاکتوری از هزینه ها صادر میشود. بعد از پرداخت اطلاعات مالک ویلا نمایش داده میشود. که مسافر قبل از مراجعه تماس میگیرد. در طراحی سایت شرکت مسافرتی نیز به همین ترتیب رزرو انجام میشود که میتوانید از امکانات آن استفاده نمایید.

طراحی بخش فروش ویلا و خانه

طراحی بخش فروش ویلا و خانه

در طراحی وبسایت اجاره ویلا بخشی را میتوانید به فروش ویلا اختصاص دهید. در این بخش افراد ویلاهایی که برای فروش دارند نیز ثبت میکنند. و تمام اطلاعات مفصل مربوط به ویلا شامل تصاویر، جزئیات، متراژ، قیمت و غیره درج میشود. شما باید تمام امکانات رفاهی شامل استخر، باغچه، لوازم ویلا و غیره را تعریف کنید. تا مشتریان بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.

مقالات گردشگری

مقالات گردشگری

در طراحی وبسایت اجاره ویلا بخشی را برای مقالات گردشگری اختصاص دهید. زیرا وجود این بخش به سئو سایت اجاره و فروش ویلا شما کمک خواهد کرد. در مورد مکان های گردشگری و تفریحی هر شهر بنویسید. تصاویر و ویدیوهای جذاب از مناطق دیدنی هر شهر بگذارید. این بخش برای مخاطبان شما بسیار جذاب خواهد بود. میوانید از امکانات طراحی وب سایت گردشگری استفاده نمایید.

جستجوگر پیشرفته

جستجوگر پیشرفته

کاربران با ورود به صفحه اقامتگاه ها میتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را جستجو کنند. در این بخش باید یک جستجوگر پیشرفته تعبیه شود. که کاربر بتواند ویژگی های موردنظر خود را انتخاب نماید. تا اقامتگاه مورد نظر خود را بیاید. ویژگی ها میتواند شامل انتخاب شهر و شهرستان، رنج قیمت، تاریخ های اقامت، امکانات مورد نظر و غیره باشد. این امکانات در طراحی سایت اجاره ملک نیز وجود دارد که میتوانید استفاده نمایید.

طراحی سایت اجاره ویلا با وردپرس

طراحی سایت اجاره ویلا با وردپرس

طراحی سابت اجاره ویلا با وردپرس یکی از پلن های ما است. اگر زمان پیاده سازی برای شما مهم است. و میخواهید هزینه زیادی پرداخت نکنید. طراحی سایت اجاره ویلا خود را با وردپرس انجام دهید. زیرا سئو سایت شما نیز سریع تر بهبود پیدا خواهد کرد. ما قالب سایت شما را مطابق با سلیقه شما از صفر کدنویسی میکنیم. تا مطابق با نمونه سایت های برتر اجاره آنلاین ویلا باشد.

طراحی سایت وردپرسی بسیار هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی خواهد داشت . طبیعی است در طراحی سایت اختصاصی هیچ امکاناتی نیست که نشود در سایت لحاظ نمود . اما در طراحی سایت با وردپرس ممکن است تعدادی از امکانات را نشود در سایت قرار داد. که در این بخش به صورت اختصاصی پلاگین نویسی خواهیم کرد . پس در مورد این مطلب که ممکن است امکانی در سایت نیاز داشته باشید . و نتوانید از استفاده نمایید را از سر خود خارج نمایید . و نگران نباشید .

طراحی سایت اجاره ویلا با دئووب

طراحی سایت اجاره ویلا با دئووب

با طراحی سایت اجاره ویلا میتوانید ویلا و سوئیت های تازه ساخت را نیز به فروش برسانید. بخشی را میتوانید تحت عنوان فروش ویلا و سوئیت یا منزل مبله اختصاص دهید. تا اگر افراد تمایل به خرید ویلا داشتند. بتوانند از سایت اجاره ویلا شما اقدام به خرید ویلا نیز نمایند. بدین صورت مشتریان زیادی برای خرید ویلا و سوئیت به سایت شما خواهند آمد. و درآمد شما چند برابر خواهد شد.

شرکت طراحی سایت حرفه ای دئووب تمام اصول را رعایت خواهد کرد. تا بهترین طراحی سایت اجاره ویلا و سوئیت را برای شما پیاده سازی نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند .

شرکت دئووب مبتواند شما را به اهداف خود برساند . شما در ابتدا باید اهداف خود را برای داشتن یک وبسایت اجاره ویلا مشخص نمایید. تا کارشناسان ما هنگام مشاوره بهتر بتوانند شما را راهنمایی نمایند. پس لطفا قبل از درخواست طراحی سایت حتما هدف از داشتن وبسایت اجاره ویلا خود را مشخص نمایید.

هدف از طراحی سایت اجاره ویلا

هدف از طراحی سایت اجاره ویلا

در گذشته شما برای اجاره ویلا و خانه باید به شهر مورد نظر میرسیدید. و به بنگاه مراجعه میکردید. و با جستجو و مشاهده یک منزل را برای اقامت انتخاب میکردید. این کار بسیار آزاردهنده بود. زیرا مسافران مسافت زیادی تا آن شهر مورد نظر طی میکنند. و طبیعتا زمانی که به شهر مورد نظر میرسند. بسیار خسته هستند. اگر در دیروقت به شهر مورنظر میرسیدید. مجبور بودید به هر هتل یا اقامتگاه نزدیک خود بروید. تا روز بعد به جستجو ویلای مورد نظر خود بپردازید.

در ضمن لازم به ذکر است که هزینه هتل نیاز زیاد است ولی اجازه منزل و ویلا مقرون به صرفه تر است که میتوانید از قابلیت های طراحی سایت هتل نیز در وب سایت اجازه منزل و ویلا  نیز استفاده نمایید.

اگر خود در این زمینه فعالیت دارید. یا دارای بنگاه مشاور املاک هستید. تا فرصت هست وقت را از دست ندهید. میتوانید با طراحی وبسایت اجاره ویلا و سوئیت، به درآمد برسید. زیرا مسافران زیادی هستند که از طریق سایت به دنبال اقامتگاه مورد نظر خود میگردد. شما نیز میتوانید به این عزیزان سرویس دهید. شما قبل از طراحی سایت اجاره ویلا حتما باید هدف خود را برای کارشناسان ما توضیح داده . تا پرسنل شرکت دئووب بتوانند شما را در این زمینه بهتر راهنمایی نمایند .

چرا طراحی اجاره ویلا

چرا طراحی اجاره ویلا

طراحی سایت اجاره ویلا به شما کمک می کند. تا با اضافه کردن ویلاها و قیمت های آنها بتوانید مشتریان خود را داشته باشید. این نوع سایت بسیار طرفدار دارند. چرا که یکی از سایت های خدماتی بوده. که افراد زیادی برای بازدید این سایت ها جستجو می کنند. 

برای سایت اجاره ویلا می توان از امکانات فراوانی استفاده نمود. قسمت ویلا های وی آی پی قسمتی است که می توانید املاکی را که ویژه هستند. در آن قرار دهید قسمت رزرو آنلاین نیز یکی دیگر از مواردی است. که می توان به آن اشاره نمود. تا کاربران برای شما مشخص کنند چه روزی را می توانند از ویلای شما استفاده کنند.

طراحی سایت اجاره ویلا

شما ممکن است قبلا درخواست طراحی سایت املاک را از شرکت دئووب داشته اید. یا اگر به سایت اجاره ملک هم نیز دارید . میتوانید نسبت به طراحی سایت اجاره ویلا هم اقدام نمایید . چرا که این نوع وب سایت با سایت املاک متفاوت بوده . در وبسایت اجاره ویلا امکاناتی مانند رزرو ویلا و پرداخت آنلاین وجود دارد که در طراحی سایت املاک نیست .

درباره طراحی سایت اجاره ویلا

طراحی سایت اجاره ویلا شباهت بسیار زیادی به طراحی سایت املاک دارد. همانطور که درجریان هستید. با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد برای سفر های خود به نقاط مختلف کشور از جستجوی اینترنتی استفاده می کنند. حتی خود بنده برای اجاره ویلا در نقاط شمالی کشور از سایت خوبی که در این زمینه فعالیت دارند. استفاده می کنم. شما می توانید با مالکین ویلاها قرارداد ببندید. و ویلاهای آنان را در وبسایت اجاره ویلا خود قرار داده. و بعد از اجاره پورسانت خود را بردارید. طراحی وبسایت اجاره ویلا را می توان هم به صورت اختصاصی و هم به صورت وردپرس طراحی نمود. که ما طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می کنیم. چرا که تمامی پلاگین ها مورد نیاز را میتوان در آن پیاده سازی کرد.

طراحی سایت اجاره ویلا حرفه ای

طراحی سایت اجاره ویلا حرفه ای یکی از پلن های طراحی ما است. اگر طراحی سایت حرفه ای مانند سایت های اجاره اقامتگاه برتر میخواهید. با مشاوران ما تصمیم بگیرید. تا امکانات و ویژگی هایی که نیاز دارید را در طراحی سایت حرفه ای شما به کار ببرند. میتوانید در صورت تمایل سفارش طراحی سایت اجاره ویلا اختصاصی را بدهید. تا سایت از ابتدا منحصر به فرد کدنویسی شود. از امکانات طراحی سایت چند منظوره نیز میتوانید استفاده کنید. یعنی سایت املاک شما از جنبه های سایت اجاره ملک و اجاره ویلا را به صورت همزمان داشته باشد. 

سئو سایت اجاره ویلا

سئو سایت اجاره ویلا

سایت های اجاره ویلا و سوئیت بسیاری وجود دارند. بعد از طراحی سایت اجاره آنلاین ویلا و سوئیت، اقدام به سئو سازی سایت اجاره آنلاین ویلا خود کنید. مسافران برای پیدا کردن اقامتگاه خود عبارت مورنظر خود را در گوگل جستجو میکنند. این کلمات میتوانید مشابه اجاره ویلا و سوئیت آنلاین، خرید ویلا و غیره باشد. کاربران پس از جستجو با میلیون ها نتایج گوگل در زمینه ویلا مواجه میشوند. که درصدها نشان داده تنها چند سایت ابتدایی را مشاهده میکنند.

سئو سایت اجاره ویلا بسیار مهم می باشد. و می توان گفت به اندازه طراحی سایت فروشگاهی و یا املاک مهم می باشد. برای مثال با کلمه کلیدی اجاره ویلا انزلی می توانید. در رتبه اول گوگل باشید. حال در نظر بگیرید در سرتاسر ایران چند نفر این سرچ را انجام می دهند.

بهینه سازی وب سایت و سئو سایت اجاره آنلاین ویلا شما را به نتایج اولیه گوگل نزدیک میکنید. بنابراین برای جذب مشتریان بیشتر باید سئو سایت ویلا خود را به تیم مجرب دئووب بسپارید. تا شما را در این زمینه به نتایج خوبی برساند.

طراحی سایت اجاره اقامتگاه و سوئیت

طراحی سایت اجاره اقامتگاه و سوئیت 

طراحی سایت مشابه جاجیگاه

این سایت با ویژگی هایی مانند ضمانت تحویل اقامت باکیفیت با هزینه کم در زمینه اجاره ویلا و سوئیت مورد استفاده قرار گرفته است. این سایت گزینه خوبی برای رزرو اقامتگاه به صورت محدود است. شما میتوانید نظرات سایر افراد را در آن مشاهده نمایید که دیزاین بسیار خوبی دارد. برای طراحی سایت مشابه جاجیگاه میتوانید با ما در تماس باشید. 

طراحی سایت مشابه اتاقک

این سایت یک سامانه اجاره اقامتگاه ویژه مسافران است که در شهرهای مختلف فعالیت دارد. شما میتوانید سفرهای اقتصادی را ترویج دهید و برای گردشگران اقامتگاه هایی با هزینه کم قرار دهید که بسیار مناسب خواهد بود. از مزایای طراحی سایت مشابه اتاقک این است که میتوانید به صورت آنلی رزرو خود را انجام دهید و میزان رضایت و نظافت مخاطبان را مشاهده نمایید.

طراحی سایت مشابه شب

سایت شبی محیطی است که در آن مالکان اقامتگاه ها به صورت کوتاه مدت سوئیت و ملک خود را اجاره میدهند. که مانند رزرو هتل است با این تفاوت که در این نوع سایت هر شخصی که ملکی برای اجاره به مسافران داشته باشد میتواند به عنوان میزبان ثبت نام نماید و سفارش های مختص به خود را دریافت نماید. زیرا بسیاری از مسافران ترجیح میدهند به جای اینکه از هتل ها استفاده کنند از خانه ها و اقامتگاه های بومی در شهرها و کشورهای مختلف استفاده نمایند. طراحی سایت مشابه شب یکی از نمونه کارهای ما است که میتوانید آن را سفارش دهید.

طراحی سایت مشابه جاباما

در سایت جاباما اقامتگاه ها در سبک و انواع مختلفی وجود دارد. که شما میتوانید از لوکس ترین ها تا ارزان ترین ها را در آن انتخا نمایید. این سایت در مورد مکان های مختلف اطلاعات خوبی به همراه تصاویر و سایر جزئیات در اختیار کاربران قرار میدهد. در این سایت شما میتواند مانند طراحی سایت هتل ، هتل های مورد علاقه خود در شهرهای مختلف را نیز رزرو نمایید. که این تنوع بسیار جذاب و برای مسافران دلپذیر خواهد بود که حق انتخاب بیشتری به آن ها خواهد داد.

طراحی سایت مشابه ویلاجار

یکی از قدیمی ترین سایت هایی که در زمینه اجاره ویلا و اقامتگاه فعالیت داشته است ویلاجار است. این سایت به گونه ای است که میزبان میتواند به طور مستقیم با میزبان به صورت آنلاین مذاکره داشته باشید و با هزینه کمتری اقامتگاه موردنظر را رزرو نماید. همچنین شما میتوانید بیعانه ای را برای رزرو اقامتگاه به عنوان تضمین پرداخت کنید. این سایت تمامی میزبان ها را احراز هویت میکند شما نیز اگر طراحی سایت مشابه ویلاجار میخواهید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.